Vi afsender alle hverdage (mandag-fredag) til privatadresser, hvor vi tilbyder 4 forskellige forsendelsesmetoder:
Flexlevering betyder, at buddet stiller pakken på din bopæl. Når du bestiller, angiver du i bemærkningsfeltet, hvor buddet skal stiller pakken (f.eks. i cykelskur, udhus eller på terrasse). Denne såkaldte
sker dog på eget ansvar.
Vi sender med posten til det udleveringssted, du vælger når du bestiller. Bemærk, at såfremt der ikke er plads på det valgte udleveringssted, vælger postnord et andet udleveringssted i nærheden, hvor du kan afhente pakken.
Du kan normalt hente pakken 1-2 dage efter forsendelsen.
Vi sender med posten, som bringer pakken ud på din bopæl. Hvis du ikke er hjemme, når postbudet kommer, kan du hente flaskerne på det nærmeste posthus.
Større ordrer over 60 flasker pakker vi gerne på paller, som leveres med fragtmand - normalt i tidsrummet 8-16. Det er vigtigt, at der er nogle hjemme på leveringsdagen, eller at du angiver, at fragtmanden må stille leverancen et bestemt sted på din bopæl (f.eks. i cykelskur, udhus eller på terrasse). Dette sker dog på eget ansvar.
LEVERING TIL ERHVERVADRESSE: Vi afsender (mandag-torsdag) til erhvervsadresser, hvor vi tilbyder 2 forskellige forsendelsesmetoder:
1. Erhvervspakke med omdeling::
Vi sender med posten, Xpressen eller fragtmand, som bringer pakken ud på din firmaadresse - normalt i tidsrummet fra kl. 8-16. Er der andre åbningstider eller andet fragtmanden skal være opmærksom på, beder vi dig angive dette i bemærkningsfeltet, når du afgiver din ordre.
Hvis fragtmanden skal stille leverancen et bestemt sted på din firmaadresse, beder vi dig også angive dette når du afgiver din ordre. Dette sker dog på eget ansvar og kan ske i et udvidet tidsrum fra kl. 7-20.
2. Levering på palle med fragtmand: Større ordrer (
over 60 flasker) pakker vi normalt på paller, som leveres med fragtmand - normalt i tidsrummet 8-16. Er der andre åbningstider eller andet fragtmanden skal være opmærksom på, beder vi dig angive dette i bemærkningsfeltet, når du afgiver din ordre.
Hvis fragtmanden skal stille leverancen et bestemt sted på din firmaadresse, beder vi dig også angive dette når du afgiver din ordre. Dette sker dog på eget ansvar.
Du kan læse mere samt finde leveringsomkostninger her.Ved ekstreme temperaturer afventer vi et hensigtsmæssigt forsendelsestidspunkt, så vinen ikke tager skade.
Bemærk: Fragtbidraget for Magnumflasker eller større beregnes efter den plads de optager i vores forsendelseskartoner. Dette sker automatisk når du afgiver din ordre. Som regel tæller magnumflasker for to eller tre almindelige 0,75 l flasker.
Afhentning:Afhentning af allerede bestilte ordrer kan ske på vores adresse i åbningstiderne.
Bemærk, at der ikke er en butik på vores lager, men at du udelukkende kan afhente allerede bestilte vine.
Fortrydelsesret:Ifølge forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret. Derfor er returnering af varen ikke mulig. Såfremt du ikke er tilfreds med den leverede vin, beder vi dig alligevel om at sætte dig i forbindelse med os.
Reklamation: ATOMWINE ApS yder to års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten er begrænset af varens naturlige holdbarhed og forudsætter korrekt opbevaring og behandling. Reklamation skal ske i rimelig tid efter, at varens mangler er blevet opdaget. Reklamationer inden for 2 måneder efter konstatering af mangler gælder altid som rettidig.
Reklamationsret bortfalder i alle tilfælde to år efter, at produktet er leveret.
Ønsker du at reklamere over et produkt beder vi dig beskrive manglen ved produktet og returnere det til vores adresse. Husk at benytte forsvarlig emballage - gerne den forsendelseskarton, som varen ankom i. Husk at få en kvittering for porto, så vi kan refundere dine udgifter. ATOMWINE ApS refunderer alle rimelige udgifter til returnering, såfremt reklamationen er berettiget. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Skulle der ved leveringen optræde mangler, bedes disse straks oplyses direkte til os. Gennemgå venligst varen for evt. mangler ved modtagelsen, og sørg for at disse påskrives fakturaen/fragtbrevet inden du kvitterer for modtagelse. Kun således kan vi sørge for erstatning gennem vores transportforsikring. Er du i tvivl om, hvordan du skal forholde dig, så ring til os.
Oplysning om klagemuligheder:En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos ATOMWINE ApS kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@atomwine.dk
Reservation af vine:Er du interesseret i at reservere vine af fremtidige årgange, beder vi dig sende en mail med dine ønsker. Ligeså er selvfølgelig velkommen til at kontakte os, hvis du har speciel interesse for en vin, der ankommer i fremtiden. Reservation af varer, der er på lager allerede, kan ikke lade sig gøre.
Persondata:Se vores persondatapolitik herKontakt:ATOMWINE ApS
Storhaven 7
DK-7100 Vejle
Denmark
Tel: +45 23 31 14 10
email: info@atomwine.dk
www.atomwine.dk
CVR: 37701424